Projectes per Nadal

El nadal és una de les meves èpoques preferides de l’any. Ja fa fred i a més puc anar a visitar la meva família que viuen lluny i celebrar el nadal amb ells. Aquest any, a part de tot el de sempre, tinc un motiu més: i és que, si tot va bé m’independitzo dels meus pares i estreno pis. El cas és que els meus pares, des de que el meu germà i jo som grans, els fa mandra posar l’arbre i el pessebre perquè “total si marxem durant les festes no val la pena decorar la casa”. A mi sempre m’ha agradat posar l’arbre, les llums, i anar a comprar la molsa i la neu pel pessebre.

Així que ja tinc previst fer alguna coseta per casa meva:

Un arbret de nadal fet de granny squares, idea de Sarah London. Encara no he decidit se m’agrada molt o el trobo superhortera… De totes maneres el faré i el penjaré per casa…

Sarah London Christmas Tree

També de la Sarah London és la idea d’una garlanda d’estels:

Sarah London Garland

I per acabar, uns floquets de neu de la Lucy:

lucy snowflakes

lucy snowflakes

 

Christmas Projects

Christmas is one of my favorite times of the year. It’s cold already and I get to visit my family, that lives far far away. This year, also, I have another reason: I’m moving out of my parents house. Now that my brother and I have grown up, my parents refuse to put up Christmas decorations… “Why” -they say- “If we’re spending the holidays away from home!”. I, however, love it, so this year, not only am I putting up the tree, but I’ll also crochet a few little things: First, Sarah London’s granny square christmas tree. I still haven0t decided whether I love it or hate it, but I’m doing it anyway. Also a Granny star garland, also Sarah London’s idea. And finally I’ll be crocheting a bunch of Lucy’s snowflakes.

5 pensamientos en “Projectes per Nadal

  1. Cristina dice:

    Però quina monada!!! També en voldria apendre de fer aquestes estrelles!! 😀

    Dius que ho vas apendre per youtube… recordes alguna adreça? De totes maneres a veure quan quedem per fer-ne! hahahaha

    Una abraçada, Cristina

    Per cert, t’he buscat al Facebook i no t’he trobat?
    Tinc fotos de totes dues juntes a Campany! 😉

  2. Cristina dice:

    L’arbre potser si que es horterilla però les estrelles són xulissimes 😉

    • Laura dice:

      A veure si aquest cap de setmana faig fotos a les estrelles i l’arbret i ho penjo per aquí (ja veus que soc laura-la-ràpida en això d’actualitzar)

Responder

