Projectes 2011. Calaix d’impremta

cajon

cajon

L’Ana ens proposa per a aquest any omplir un calaix d’impremta amb petits brodats a punt de creu (inspirat en el de Rêve de Fil). La idea m’ha encantat i de seguida he pensat que ho havia de fer.

Problemes?

Mai he fet punt de creu.

No tinc cap calaix d’aquesta mena.

Tampoc tinc els llibres, ni la roba…

Malgrat tot, m’he apuntat, a veure com acaba tot això!

4 pensamientos en “Projectes 2011. Calaix d’impremta

  1. Victoria dice:

    He visto que andamos metidas en el SAL de Ana Salom y he pasado para saludarte… así que poco a poco iremos haciendo nuestro cajón en punto de cruz, un saludo

  2. eledela dice:

    Això és la perdició..jo també m’he apuntat i ja estic buscant un calaix!!
    Veig que el teu repte és el punt de creu, el meu la mitja i el ganxet, a veure com acabem l’any.
    Ens veurem a classe??
    Laura

  3. Ana Salom dice:

    Has vist que la Maria de “libelulas lilas y botones azules” ofereix calaixos?
    Pel punt de creu no pateixis, que es molt facil.

  4. Anitras dice:

    yo lo compre en ebay.fr .Un besito

Responder

